.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري 14 عضو فرقه انحرافي در رشت

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي گيلان از دستگيري 14 نفر اعضاي فرقه انحرافي عرفان شعور كيهاني در رشت خبر داد.
به گزارش فارس، سرهنگ مهرگان گفت: بنابرگزارش دريافتي مبني بر برگزاري كلاس هايي تحت عنوان دوره شعور كيهاني در پوشش كلاس هاي خياطي، موضوع گزارش در دستور كار پليس امنيت استان قرار گرفت.
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي گيلان ادامه داد: با بررسي هاي غيرمحسوس كه درباره محل و زمان برگزاري كلاس آموزش فرقه شعور كيهاني (عرفان حلقه) انجام گرفت، صحت گزارش تاييد شد.
وي افزود: با كنترل تردد اشخاص به مكان مذكور در شهر رشت و پس از هماهنگي با مقام قضايي و رعايت موازين شرعي و قانوني، از مكان مذكور بازرسي به عمل آمد.
مهرگان با بيان اين كه ماموران پس از ورود به محل 14 نفر مرد و زن را كه در كلاس حضور داشتند، دستگير كردند، گفت: تعدادي كتاب و نرم افزار غيرمجاز نيز در اين زمينه كشف و ضبط شد و تحقيقات هم اكنون در اين راستا ادامه دارد. وي با بيان اينكه گردانندگان اينگونه كلاس ها از تهران هدايت مي شدند، خاطرنشان كرد: اين افراد مجوز لازم در زمينه تشكيل كلاس را نداشتند، بنابراين به صورت غيرمجاز با عناوين مختلف اقدام به برگزاري كلاس خود كردند.
مهرگان هوشياري مردم در اين زمينه را مورد تاكيد قرار داد و افزود: ضرورت دارد مردم هوشياري لازم را در اين زمينه داشته باشند و فريب چنين افرادي را نخورند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1390
برو بابا دلت خوشه اگه مردی رییس هیات .... را بگبرید که پارسال افتادید تو خونه اش و صدها عکس از فسادش تو دوربینش بود و دهها لیتر مشروب کشف کردید ولی هیچ ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.